Translate

Thursday, July 7, 2011

RUsuHAN...peMBerontakkaN..??


HEY GUYS...YOOOO WHASSUP DUDE...*opssssiii...tertekan button capital besar2 plak dahh...so sorry guys..[cakap mcm berpuluh2 followers je yg follow aku]
hohohoho...well minggu niyh al members of kms boleyh balik rumah...yeah2...partyin partyin yeahhh...fun fun...hehe..i like sgt2!! after a month kutt xbalik rumah...so its such a heaven feelings wootwoot...muahxmuahx my hommies...tapi kan...my dad n my mum called me tadi...they said,i cant go anywhere like i cant go shopping...cant go to catch the latest muvies due to the rusuhan thiggie..haiahhhhhh....

well...rusuhan BERSIH?what's that...huh..it's actually a group of people yg anti government so dorang like nak berontak...nak tunjuk perasaan lahh kan...well...perlu ke?if just nak bagi traffic jam ape sume...better xpayah kutt...what do u think guys? mcm menyusahkan org je...then rusuhan itu like ruin all my plans kutt...so DAMN~~~~ HAIGOOO...

EHH...kawan2....nak tau x yg ups is just around the corner?ouhh my goshh....how can i cope willl of this thiggie???i run out of time kut...i tried my best to manage my time but its seem like mcm xjadi je..mcm haremmm..sabar jelahh..


since im get a title of a big stalker of 
[you-know-who]...im just like putus fius here and there....so freakin scary rite?yeahh i knuw it...hahaha..there's only ways to fix it...how ek??yeahh...when [you-know-who] be mine..hehehe..wootwoot...

im his big stalker..are you mad  on me???so do i care??huhu...langsung tak okayh!!

No comments:

Post a Comment