Translate

Thursday, January 24, 2013

Flash Back...the truth!

Assalamualaikum and hi there!

memori lama nampaknya kembali tersingkap malam ini..betapa aku dulu jarang menghargai apa yang aku ada. Kini aku merasakan seolah KARMA sedang menghukum diri ini. Dulu aku bangga,ego kerana kelebihna diri yang ada..aku permainkan perasaan insan lain dengan mudahnya..kini aku sedar silap aku.

one of them, adam azmi. seorang lelaki yang pernah menduduki carta hari ini..aku lukakan hati dia,kerna aku tak sanggup kehilangan dia jika kami punya hubungan yang lebih daripada seorang sahabat. dia bertindak menjauhkan diri dari aku buat seketika dan jaodoh pertemuan kami yang masih kuat membuatkan kami dipertemukan kembali. again.. i admit that i love him,tapi aku merasakan diri ini sungguh tidak layak buat dirinya. maafkan aku adam.

seketika itu, muncullah faris. seorang lelaki yang lembut hatinya..aku menolak perasaan sayang dia terhadap diri ini kerana aku tidak suka akan sifat dirinya itu. si kasar dan si lembut hati? so kennot lah... again,maafkan aku.

aku terlanjur menyukai insan yang acapkali membuatkan hati ini berdarah. Afiff..suatu ketika dulu,kami mencipta ruang fantasi kami. Tapi, kau menghilang..kau pergi disaat hati ini mula suka padamu..sejak itu, aku sukar untuk benar benar menyukai orang lain dengan sebenar2 suka. *crush lain eh*

kini, aku sekali lagi terjebak dalam soal hati..si dia yang aku secara tak sengaja berkenalan di court tennis..kisah pertemuan aku dan si dia seolah olah sama dgn sibu,(aidil hakim)
 tennis, itulah asbab kita bersahabat dan mengenali hati budi masing masing..tapi,malangnya..hatimu sudah dimiliki..tapi tidakkah hati itu punya ruang buat diriku untuk merebutnya dari perempuan itu?


aku cuba untuk berlagak biasa,entah sampai bila hati ini mampu bertahan..jangan sampai aku membenci diri mu.

No comments:

Post a Comment