Translate

Sunday, January 20, 2013

wuttodo!

hehe, hi again!

nah, here the lists on what i have to do during this short holiday.

1. renew my L license. like yaa...im not done yet with my license..hoho so i need your prayers to ensure i lulus on 2nd jpj tets on this 1 FEB 2013.

2. buy tights *swimmimg tight* and baju renang ofkos

3. pampered myself!! go to spa. get rid pape yang patut..hemohemohemo

4. kemas and re-decorate my room. hewhew (mampukah aku?)


so, ini je setakat ini. kang list bebanyak kang satu pun tak terbuat,haru gamaknya joyah oiii!

i so posotive i can all of this but kan, i so pokai right now..huhuhu...bila elaun mau masuk ni??? tolonglah masuk awal sikit awok weiii..saya xdop duit dah ni.

xoxo,

Yun!

combek!

hi sunshine! assalamualaikmu~

puhh puhh..*tiup debu* nampaknya sudah lama ye kita tak bersua muka wahai en.blog? maapkan saya eh?
bukan niat di hati untuk melupakan kamu, cuma kesibukkan yang mendatang membataskan pertemuan kita. Tapi janganlah kamu bimbang,dihatiku hanya kamu! hahahaha *monolog dalaman*

tika ini, diri ini sedang cuba untuk memanfaatkan masa cuti dgn sehabis baik gara-gara cuti semester ku yang pada asalnya sebulan kini telah disingkatkan kepada seminggu dua cuma. haishh..

ku pasrah. inilah hakikat dugaan dan pengorbanan yang perlu ku tempuh untuk memenuhi impian di dada! EMAS FOR SUKMA! go go go!! row row row your boat!!

i'm a student but not an ordinary one. i'm different because I'M ATHLETE STUDENT!

 *bear it in yr mind ayuni*

nak tau pasal final exam tempohari? ermm..tak perlulah kot.

cume :
 i still got training on exams weeks.
get fussed with love dramas. *heartbroken
eating disorder,lack of sleep
extreme pressure on maths

and loads of tense for sure.

haiyarkkk!
stoplah talking abt that, it make me sick. blerghh~

dia, dia yang dah berpunya itu. aku masih berkawan dgn dia..mencari sebutir harapan yang mungkin ada untuk aku dan dia bersama. keajaiban itu ada dan aku mengharapkan ia berlaku. jika itu jodohku, meskipun jauh ia hilang, tetap kembali asal kepadaku jua. *semat kukuh dlm dada*