Translate

Sunday, February 9, 2014

Random talks

Osemm juga ehh ada blogger on the go nih. Everytime rasa nak tulis pape je. Terus capai hp,tulis.
Bosannya.
Penat.
Bila lah nak tamat semua nih.
Ini hari aku nak lepaskan semua kelelahan aku.
Ye aku penat. Aku letih. Badan aku sakit badan penat. Mata aku pedih. Jiwa aku terganggu.
Jiwa letih. Emosi berkelodak.
Rutin yang sama. Hari bertukar hari. Masa bersilih ganti tapi aku masih disini melakukan hal yang sama. Betapa aku ingin keluar daru kepompong ini. Allah!
Mata kian kabur. Terasa nikmat mata semakin lama semakin ditarik semula dariMu. Aku kejam terhadap tubuj badan ku sendiri. Terasa bersalah menternak lemak dengan jaya. Menyeksa badan dengan lemak lemak yang berlebihan. Aku cuba. Aku cuba untuk membuang semua. Tapi tak aku nafikan. Aku kadangkala hampir berputus asa. Aku cuma insan biasa. Tiada apa istimewa tapi puya selautan kelemahan . Apakah kau bisa menerima aku apa adanya?
Jika kau inginkan wanita lembut sopan dan ayu,itu bukan aku. Jika kau ingin wanita tinggi lampai bak model. Itu juga bukan aku.
Hurmmm. Jauhnya lari topik.
Apalah mengarut bercelaru sangat fikiran aku. Adeihhh
Kbai

No comments:

Post a Comment