Translate

Wednesday, March 12, 2014

Sakit gigi!

Berdenyut,kau tahu tak?!

Boleh plak dia p cuti. Suh mai ahad. Ya ampun. Eden dah nak menangis dh rasa duk tahan sakit.

Dengan panas yang amat lagi. Boleh pitam rasa.

Pastu.. Dengan hampa duit sukan xmasuk masuk lagi. Walhal dorang dah enjoy sakan dah. Wa bengang,wa bengang.

Kau nak apa lagi seh?

Prestasi akademik sukan semua aku dah bagi kut. Yg pakcik ptptn tuh.. Aku dh send email. Takde respons. Kol tak berangkat. Panas hati.

Semua bende pun xsetel apa.
Yuran asrama tak bayar lagi. Nih nak bbq bagai,baju team lagi. Duit duit duit. Arghh!

Nih yg aku rasa nak mengamuk marah org nih. Dengan training tiap hari.

Penat tahu tak penat?

Kerja gila semua. P row panas panas. Naik hitam,penat. Tangan kaki bersakat sakat kaler kulit,robek.

Dengan nak dgr yg tu bebel..yg nih bebel.

Muak. Jelak.

Aku mmg dh takde hati sangat
dh nih dgn team nih. Tolong aaa paham.

Sick people. I'm sick around with sick people.

Headshot now please. I can't bear this no more.

I can't feel me . Macam..body and soul are been apart,separated.

Ahh,sudahlah.